Google upravuje výsledky hledání v Google Play Storu. Podle „efektivity“ aplikací
Google dělá změny ve výsledcích hledání ve svém obchodě Google Play Store. Pořadí ve výsledcích má ovlivnit jejich efektivita co do výkonu.
Google tím má na mysli např. příliš rychlé vybíjení baterie, pomalý chod nebo jak často aplikace „padá“. V úvahu bere i recenze aplikací v obchodě.
Pokud tedy uživatel hledá určitou aplikaci a zobrazí se mu tři, které odpovídají kritériím hledání, nejstabilnější a nejméně problémová bude na samém vrcholu.
I „méně efektivní“ aplikace však mohou jejich tvůrci „zefektivnit“ přes Google Play Console, která jim dává k dispozici potřebné nástroje k vylepšení jejich výkonu a stability. Mohou také dostat od Googlu předběžnou zprávu o stavu aplikace, jež jim pomůže v ní najít slabá místa, než se dostane k uživatelům.
Zdroj: digitaltrends.com