Podle některých uživatelů po sobě HomePod zanechává skvrny

Někteří uživatelé chytrého reproduktoru HomePod od Applu si stěžují, že zařízení nechává na dřeveném nábytku skvrny. Problém se prý týká jen HomePodu bílé barvy – přesněji řečeno případy skvrn, které by vytvářela černá varianta, zatím nebyly hlášeny. Na problém upozornil web thewirecutter.com.

Apple obratem připustil, že je to možné, protože podle něj „není neobvyklé, že jakýkoli reproduktor s vlhkou silikonovou základnou může na některých dřevených površích  zanechávat slabé stopy“. Podle stěžujících si uživatelů kruh od HomePodu připomíná kulatou skvrnu jako od mokré skleničky na stole.

Apple webu sdělil, že pokud skvrna do několika dnů nezmizí, mají uživatelé zkusit nábytek vyčistit „mazací“ metodou, kterou doporučuje výrobce příslušného kusu nábytku. Kromě toho technologický obr doporučuje pokládat reproduktor na jiný než dřevený povrch, případně zařízení zavěsit na stojan. Stěžovatelům nicméně nejvíce vadí to, že je Apple na problém v předstihu neupozornil.

HomePod v tomto směru otestoval i web techradar.com a podle něj se na testovaném dřevě žádná skvrna neobjevila. Jak podotýká, není vyloučeno, že reproduktor má tendenci zanechávat skvrny spíše na nábytku s porézním a dražším dýhováním.

Problém se skvrnami není jediným, který lidem v Applu v souvislosti s reproduktorem, který je k dostání od 9. února, přidělává vrásky na čele. Uživatelé sice oceňují výbornou kvalitu zvuku, ale stěžují si např. na absenci podpory Bluetoothu, absenci multipokojového zvuku nebo nemožnost streamování z populárních hudebních platforem jako Spotify. Pro mnoho ostatních může být „deal-breaker“ i nekompatibilita zařízení s telefony na Androidu či  staršími iPhony.

 

Zdroj: techradar.com, thewirecutter.com