Ukládání her do cloudu nebude na Switchi podporováno u všech titulů

Funkce ukládání her do cloudu na konzoli Switch, která je součástí chystané služby Nintendo Switch Online, nebude dostupná u všech titulů. Zjistili to uživatelé videoherního fóra ResetEra.

Podle nich nebude funkce podporována u některých her jak od Nintenda, viz Splatoon 2 nebo Pokémon Let’s Go, tak od „mimonintendovských“ studií. Předmětné hry prý přímo přicházejí s varováním, že ukládání do cloudu nepodporují.

Nintendo na toto zjištění již reagovalo – u některých her prý ukládání do cloudu nebude fungovat proto, aby se hráčům zabránilo v podvádění. V určitých hrách by tato funkce podle něj umožnila např. hráčům znovu získávat předměty, které předtím vyměnili.

Konkrétně u zmíněné hry Splatoon 2 se Nintendo zase obává, že někteří  hráči by mohli uložené hry v cloudu použít k manipulování on-line žebříčků, aby si tak usnadnili cestu na vrchol nebo „odčinili“ prohry.

S takovým vysvětlením se ale patrně spokojí jen málokterý uživatel konzole. Jejím zásadním problémem je totiž velmi malá vnitřní paměť, která činí pouze 32 GB, a podpora ukládání her do cloudu u všech titulů by tento problém alespoň trochu zmenšila. Paměť Switche je sice možné rozšířit microSD kartou s kapacitou až 512 GB, to však stojí peníze navíc. Konzole PS4 a Xbox One se oproti tomu standardně prodávají s HDD s minimální velikostí 512 GB, přičemž kapacitu lze navíc rozšířit externími disky.

Služba Nintendo Switch Online, která bude dostupná ještě v září, kromě jiného umožní on-line multiplayer nebo přístup k retro hrám.

 

Zdroj: digitaltrends.com, resetera.com